Saturday, October 22, 2016

Forex Wenners Akademie

ForexWinnersAcademy (Mike Gould) Review Besoek webwerf Ek het hierdie kursus in Februarie 2016 en ek is die handel met hierdie stelsel en my rekening het nog nooit positief. Hierdie kursus is vir beginners wat niks van forex ken nie. Eintlik vir ppl wat nie weet enigiets oor die handel op alle want hulle leer die metodes wat gebruik kan uit te wis jou rekening. Mike leer ondersteuning en weerstand as tegniese wat jy kan leer deur Googlen dit. Hulle het nie iets nuuts wat nie beskikbaar is gratis onderrig. Vir fundamentele, hulle gee jou n klomp webwerwe wat gevolg moet word deur jou self. Plekke is ook vrylik beskikbaar. Vir Geld bestuur, sal hulle julle nie leer om te gemiddeld tot jou posisie as dit gaan teen julle (wat gebeur het die meeste van die tyd). wat weke sal neem om maande om te herstel as dit geldeenheid herstel. Of jy sal dit hou totdat jou rekening gelykop-af na 20 te stop. wat basies vee al jou klein winste gemaak in ander posisie as sy werke. Al die aanwysers Mike gebruik is vrylik beskikbaar. Mike het net n ander naam daarvoor. Mikes belangrikste aanduiding is presiese replika van 3 Vlak ZZ Semafor aanwyser wat vry is. Alle ander aanwysers is ook gratis. Ek sou nie hierdie kursus spesiaal vir 5000. beveel my mening sy weg te duur. Hierdie kursus die moeite werd hieronder 500. sou ek vra vir terugbetaling maar as Al genoem, Hulle sal nie enige geld maak nie saak wat terugbetaal. Al wat jy sal kry, is die voorstel en argumente in plaas van terugbetaling. Antwoord deur FXWinnersAcademy voorgelê 28 September 2016: Ongelukkig is die meeste van die internet negatiewe spammers kan nie hersien word of bevestig as vir werk vir ander maatskappye. Die stelsels en persoonlike aanwysers kan nie afgelaai word vir gratis, tensy iemand die oortreding van die Non Disclosure. Slegs 30 van die die onderwys is die S / W 70 is in die opleiding. quotNever positivequot is omdat hulle die stelsel nie gevolg het nie. Ek het baie baie studente wat baie tevrede met 40-60-80 opbrengste jaar na jaar. Ek bied 'n 90 dag waarborg as jy die dag vra vir die terugbetaling na die opleiding wat nie sal werk nie. Ek het nie bied 'n 0 dag waarborg. Sommige trollers op soek na free stuff sal probeer en bid op waarborge. Ek twyfel ernstig enige handel skool bied 'n prestasie waarborg. Ek doen nie, want dit werk en het vir jare. Ek het tonne verwysings en persoonlike stellings om dit te ondersteun. Ek het my ingeskryf vir die kursus teen die einde van Februarie vanjaar. Die twee metodes meestal verhandel is ondersteuning en weerstand en die siklusse strategie. Jou wins teiken met behulp van hierdie metodes sal waarskynlik tussen 0,5 en 1 met sy geld bestuur reëls. Tog kan jy verwag om in massiewe onttrekkings meer as 10 of selfs 20 op 'n enkele handel. Die metode is verhandel sonder 'n stop verlies en daar is geen definitiewe of duidelike reël oor wanneer om uit te kom. Hy het melding vir my tydens die opleiding wat sy baie moontlik te hou op posisies met massiewe onttrekkings vir weke en selfs maande. Dit is nie wat ek verwag het. Ek is mondelings op die konsep verkoop dat ek veilig gemiddelde 1 tot 2 per week. Kan jy jou indink gehou in oop posisies gaan teen julle ten weke en dalk maande op 'n slag met onttrekking van meer as 20 en 30 bid en hoop vir die prys om te keer en te beweeg in die regte rigting. Dit alles stres en moeite wat jy hoef te gaan deur net 'n klein wins te maak op 'n enkele handel. jy sal soo begin om te besef dat baie van jou tyd sal bestee hoop en bid dat die prys omkeer en begin beweeg in jou voorgenome rigting. Die uitdaging hier is dat hierdie groot drawdown ambagte is nie skaars. Rondom 22 Februarie Mike aangeraai sy studente in die webinar te lank gaan teen sowat 19.550 op die GBPAUD. Die neem wins teiken was ongeveer 80 pitte. Prys het nooit sy 80 pit teiken en die paar het met 900 pitte in die volgende paar dae. Baie van sy studente het 'n paar koop posisies oop op verskillende vlakke, maar die prys het voortgegaan om te daal. Gedurende die webinars dit bespreek is dat sommige van hulle was nou af met 12 en 15. Dit is bedroevend om hul stemme hoor en hierdie paar het voortgegaan om Suid-skuif sodat hul onttrekkings op die verhoging van tot 20, 25 en so aan gehou. Dit was ondraaglik vir baie van hulle dat hulle kon nie waag nie meer en besluit om 'n groot verlies van 20 plus aanvaar en verlaat die handel. Daar is verskeie ambagte wat Mike het 'n beroep uit waardeur die onttrekking ver oorskry het die beoogde wins teiken was. Sluiting uit ambagte met reuse verliese is onvermydelik. Daar net is nie 'n definitiewe reël van wanneer om te sluit wanneer die handel gaan teen julle. Jy kan uiteindelik verloor al jou handel kapitaal. Dit is 'n metode met 'n baie swak Beloning: Risiko verhouding. Een verloor handel is al wat dit neem om uit te wis jou wins en ook jou rekening te sit in 'n groot negatiewe. Jy weet nou hieroor so dont sê jy werent gewaarsku as jy die kursus aan te koop. Ongelukkig het ek nooit geweet het oor dit en sekerlik Mike wil sy afdeling te verkoop sodat hy gewoond bespreek die besonderhede op die risikobestuur kant van die saak totdat jy die kursus begin. Sy wanneer jy aansoek doen vir die kursus is wanneer jy begin om te besef dat daar geen vaardigheid of rand om dit. Die dobbel plain en simpel. Die SR 3 bal aanwyser wat jy sien op sy YouTube-video's is pretty much 80 van wat sy strategie is oor. Dit lyk presies dieselfde en het dieselfde funksies as die een van die Kreslik webwerf. Dit is geskep deur die webwerwe Senior Trader genoem TRO terug in 2009 en kan afgelaai word op MT4 gratis. Van my voltooiing van die opleiding van die manier wat ek dit sien is dat jy basies betaal Mike 4950 om te leer hoe om hierdie aanwyser verhandel. Sy het die 3LevelZZSemaforTROModified aanwyser op die Kreslik webwerf. Webinars Mike adverteer 3 X weeklikse webinars as 'n verkoopspunt op sy-webwerf. Ontvang deurlopende mentorskap in ons 3 X weeklikse live handel kamer. Wel raai wat. Hy het vir ons 'n e-pos net meer as 2 maande gelede gesê daar sal nie meer webinars as gevolg van lae deelname kyker. hmmm. In my opinie dink ek sy, want baie van die wat in die bywoning was so swaar onttrekkings dat dit didnt maak hom goed lyk omdat, ten spyte van die reëls Thier rekening kry 'n klop en ja hierdie dinge bespreek en vrae gevra en ek kon sin van sy antwoorde dat hy wasnt baie gemaklik. So hier is 'n tipiese gesprek in die webinar. kliënt: Hey Mike Ek het dit NZDUSD handel ons twee dae gelede bespreek. Ek is tans af 7. Dink jy dit sal omdraai Mike: Die nuus en die bankiers al dui op 'n verswakking NZD so O ja jy gaan Drie dae later - dieselfde kliënt groot te doen met hierdie handel: Hey Mike Umm my totale oop posisies is nou deur meer as 700 pitte of 11 af vir hierdie paar wat is jou gedagtes. Mike: umm steeds die langtermyn siening is thhat die NZD swak so. By the way het niemand neem die 30 pit kort op die EURUSD het ons gepraat oor gister tydens die Londense sessie Dit is 'n hoë risiko laag beloning strategie en ideaal vir diegene wat dont like die sluiting van posisies wat teen hulle. Ek het probeer om dit te laat werk deur die praktyk handel sommige kopvel ambagte met behulp van sy siklusse strategie en sy ondersteuning weerstand ambagte en ek het begin om te sluit vir beide metodes wat ja jy kan baie klein wenners het, maar dat dié klein winste irrelevant sal wees wanneer 'n groot drawdown handel gebeur so 'n tipiese scenario is een waarin jy voortdurend 'n paar pitte hier en daar geniet 'n segetog van ambagte en jy dink jy is op 'n rol. 'N Paar dae kon deur te gaan en jy 100 pitte of 300 pitte gemaak en jy voel goed. Julle moet dus môre met 3 oor 'n 2-week-periode. Dan draai die volgende handel uit 'n handel wat sterk beweeg in die teenoorgestelde rigting en binne twee dae drawdown begin oorskry 5 en jy weet jy gaan vas met hierdie paar vir 'n rukkie wees. Oor die volgende paar dae wat jy kan meer posisies oopgemaak op hierdie paar deur die metode bekend as skalering. As die paar sterk trending in die teenoorgestelde rigting dit gaan voort om te beweeg teen jou en dit het die onttrekking tot 15. Jou aanvanklike 3 oorwinnings nou vergeet of herinnering verhoog as jy fokus op hierdie een paar hoop en bid dat dit sal omkeer in rigting. As dit dan nie die geval wat jy kan soek om uit te sluit vir 'n massiewe 20 plus verlies as jy soos ek met 'n lae toleransie vir risiko en kan nie meer vat nie kanse. Verklaring: Hy het vir my 'n dokument met die naam van die makelaar en slegs twee lyne: waarde Desember 2014 waarde op Desember 2015 (wat sowat 40 meer as 2014) was daar geen handel geskiedenis. Ek het hom gevra of hy die handel geskiedenis kan voorsien as hierdie dokument nie oorweeg kan word 'n handelsverklaring sonder handel geskiedenis. Hy gestuur my terug te sê dat sy makelaars verslagdoening suig. Verwysings: Mike het my 5 handelaars om ons te kontak. Ek was in staat om kontak met 'n handelaar wat woonagtig naby Mike maak. Kon nie deurkom nie te oefen oorblywende 4. Of het na stempos of geen antwoord nie. Terugbetaling Ek het Mike ek nie gemaak vir lae loon hoë risiko strategieë. Het dit vir my duidelik gemaak voor die aankoop van dat dit 'n lae loon HIG risiko metode dan wouldnt ek dit gekoop het. Ek het vir hom gesê: Ek het 'n baie lae risiko verdraagsaam vlak en kan nie groot onttrekkings doen en sal nie in staat wees om hierdie metode te handel. Terugbetaling versoek is verwerp. Hier is 'n e-pos wat ek ontvang het van een van Mikes prominente lede wat baie aktief in die webinars. Hey, ek lees 'n paar van jou antwoorde en saam met 'n paar van jou bekommernisse. Op die oomblik is ek die hantering van een van jou belangrikste onderwerpe. word vas in 'n bedryf met 'n trekking af vir 'n paar weke. Soveel so dat ek het 'n aparte rekening op 'n ander makelaar sodat ek voortgaan om handel te dryf, terwyl die eerste handel werk dit pad terug na wins. Antwoord deur FXWinnersAcademy 23 September 2016 ingedien word: nie akkuraat - ons het 3 webinars per week soos geadverteer. As 'n spesiale guns te Al was ek die opname van die webinars en gestop as gevolg van 'n gebrek aan neerslag. Al die vermaken kletsen oor groot verliese en min opbrengs is net rommel. Ongeveer 10 minute nadat ek klaar is met die klas Al gevra vir 'n terugbetaling. Hy verhandel nooit op die stelsel net gekritiseer dit van die begin af. Aan my stelsel gratis is ook totaal gemors. Ons leer 'n volledige 4 deel stelsel - Tegniese, fundamentele, Geld Bestuur en Sielkunde van die saak. Ook bied ons 'n 90 dag waarborg. Geen ander skool bied 'n waarborg. Van dag 1 Al het voortdurend bedreig my en geteister my vir 'n terugbetaling - werklik hartseer mense hou hiervan is daar neerhalende eerlike onderwysers en handelaars. Vra enige van ons verwysings wat eintlik ons ​​stelsel handel en jy sal eerlike antwoorde kry. Die resultate is 'n werklikheid. 50 ROI per jaar. En ja, ek kan jou my makelaar state gee as my persoonlike proof.10-Deel GRATIS Forex Video Kursus Oor Ons Waarom is ons hier leer Ons is nie 'n opleiding meul met groot blink geboue. Ek het 'n passie vir onderrig en leer. As jy 'n werk kies jy is lief vir jou sal nooit werk 'n dag in jou lewe Confusious is in die kol. Op die leer kant, baie van my studente by te dra tot die klas op baie maniere: Tegniese, fundamentele, sielkundige, geld bestuur dimensies is almal deel van die handel kwadrant van sukses. FOREX vs Stock Trading Gap Trading Groot FOREX pare Gemeenskaplike Indicators Support Weerstand Trading Sielkunde van Trading Hoe om te gebruik die RSI Money Management Deel Bevestiging Stop mors geld Bonus onderwerp Dankie vir jou inskrywing oor ons Wat kry jy uit die klas Custom sagteware en die brein gereedskap om dit te gebruik met sukses: Fundamentele ontleding Tegniese strategieë Money Management Sielkundige aspekte van die saak Mike Gould, die stigters, storie: Ek wil 'n vinnige storie met die hoop dat dit kan inspireer jy dit wil hê, het my 'n paar jaar gelede met jou te deel . In 2006 was ek 'n kontrakteur gewerk belaglike uur, om werk, doen die werk, die hantering van kieskeurig kliënte, versamelings en droë tydperke van geen werk. Op 'n dag het ek 'n oproep van 'n man wat 'n 10,000 hond huis gebou op sy multi-miljoen dollar boedel wou. Heilige rook ek het net om hom te vra: Wat doen jy vir 'n lewe in staat wees om al hierdie Sy antwoord was eenvoudig, ek is die handel FOREX vir 10 jaar nou bekostig. Wel, ek hang my instrument gordel en my onsuksesvolle maniere van handel te leer en dokument hierdie forex model wat 'n bewese en suksesvolle track record het. MikeForexWinnersAcademy Daar is drie dinge om 'n school. Success, Diens, Waarde evalueer: Trading prestasie: 2015 JTD 45 Die meeste jare is ons ver bo 50 ROI. JA ek het 50 Ek het die state om dit te bewys. Ons is ingedeel 1 in die wêreld deur FOREX Vrede Army omdat ons omgee vir jou die handelaar, hoe goed jy doen, jou sukses. Dit is werklik 'n 1 op 1 persoonlike opleiding diens. As jy op soek is na 'n deurlopende mentor met 'n noue verhouding met 'n handelaar met meer as 10 jaar ondervinding, sal jy dit hier vind. Ons is nie 'n korporatiewe pomp en dump winkel. Jy kry onbelemmerde toegang tot die onderwysers met toegang leeftyd handel kamer. Ons fooie is oor 1/5 ander professionele opvoedkundige dienste met 0 maandelikse fooie. Hoekom GEEN TV-advertensies, geen groot blink geboue, geen verkope spanne. Ons bied 'n geen fieterjasies, hard slaan klas wat jy leer oor suksesvolle beurs in die FX mark. Ons is nie om geld te maak op makelaar transaksies. Pasop wat jy vir free.10-Deel GRATIS Forex Video Kursus Kry een-tot-een persoonlike Forex opleiding. Ontvang deurlopende mentorskap in ons 3X weeklikse live handel kamer. Een-tot-een of afgeleë, kry jy 'n volledige, afgeronde opvoeding en benadering. Bou vertroue met jou rekord in 'n demo rekening. Herhaal jou resultate in 'n lewendige rekening met presies dieselfde Forex strategieë en sagteware gereedskap. Sit jou nuwe vaardighede te werk in ons 3X weeklikse handel kamer. Handel met ander nuwe studente en gesoute handelaars 'n soortgelyke. Wins uit die ervaring. Klik op die skakel hierbo en lees die onafhanklike oorsigte van die 1 gegradeerde skool op Forex Vrede ArmyForex Wenners Akademie Forex Wenners Akademie is 'n uitstekende bron van opleiding. Mike, is die instrukteur maklik gaan en verstaan ​​die kompleksiteit van die saak en kan dit vereenvoudig sodat almal dit kan doen. Die kursus is deeglike en omvattende hantering van alles wat nodig is om te begin handel suksesvol. Hulle het selfs Webinars vir voortgesette onderwys en afstandsonderrig. Enigiemand verbind tot die internet kan nou die opleiding. Die koste is baie minder as ander handel opleidingsinstansies. Sy stelsel verskil van die meeste en is meer winsgewend te maak. Hy beweer sy stelsel (met behulp van eiendom sagteware, maar nie 'n teken) sal 70 suksesvolle ambagte konserwatief te genereer. Daar is selfs 'n tevredenheid waarborg op die opleiding. Ek het net begin met die valuta handel en ek is besig met nog beter as dit. Meer soos 90. Ek dink die opleiding is 'n groot en die stelsel is nog beter. Was hierdie oorsig hellip Jy kan dit ook oorweeg Regina I. gesê: My seun is nou 16 maande oud en het op Stepping Stone vir sowat 'n jaar. We39ve deurgegaan nuwe onderwysers, nuwe direkteure, en 'n baie probleme met my seun weier om 'n bottel te neem. Deur dit alles te lees more10-Deel GRATIS Forex Video Course Dallas Oor Ons Daar is drie dinge om 'n school. Success, Service evalueer, Waarde: Trading prestasie: 2015 JTD 45 Die meeste jare is ons ver bo 50 ROI. JA ek het 50 Ek het die state om dit te bewys. Ons is ingedeel 1 in die wêreld deur FOREX Vrede Army omdat ons omgee vir jou die handelaar, hoe goed jy doen, jou sukses. Dit is werklik 'n 1 op 1 persoonlike opleiding diens. As jy op soek is na 'n deurlopende mentor met 'n noue verhouding met 'n handelaar met meer as 10 jaar ondervinding, sal jy dit hier vind. Ons is nie 'n korporatiewe pomp en dump winkel. Jy kry onbelemmerde toegang tot die onderwysers met toegang leeftyd handel kamer. Ons fooie is oor 1/5 ander professionele opvoedkundige dienste met 0 maandelikse fooie. Hoekom GEEN TV-advertensies, geen groot blink geboue, geen verkope spanne. Ons bied 'n geen fieterjasies, hard slaan klas wat jy leer oor suksesvolle beurs in die FX mark. Ons is nie om geld te maak op makelaar transaksies. Pasop wat jy gratis. Neem die volgende stap om te wen by FX Trading 940-382-9686


No comments:

Post a Comment